Test krizového nákupního košíku

Kde nakoupíte nejlevněji?

V době ekonomické krize je důležitější než kdy jindy úspora finančních prostředků při zajišťování základních potřeb člověka.

Co jsme nakoupili.

Dnes otestujeme ceny základních potravin v našich supermarketech. Konkurenční testy cen nákupních košíků s obsahem nesmyslného zboží, nebo naopak velmi smyslného, které má za cíl upřednostnit předem vybraného vítěze, jsou v době krize k ničemu. Do našeho testovacího nákupního košíku jsme vybrali základní potraviny pro přípravu oblíbeného menu v době krize.

Zkušební nákup obsahoval chléb 1200g, sůl 1kg a 1,5l neperlivé vody. Možná se vám bude zdát balená voda v době krize luxus. Ano je to luxus, ale stejně jsme balenou vodu do nákupu zařadili.

Kde jsme nakoupili.

Kontrolní nákup jsme provedli v supermarketech Lidl, Penny Market, Billa a Albert. V každém jsme zakoupili nejlevnější značku, která byla v tu chvíli pro zákazníky dostupná. Na špatné doplňování zboží doplatil supermarket Albert, kde jejich nejlevnější Euro neperlivá voda nebyla na prodejně skladem.

Jaký je výsledek?

Vítězem tohoto testu se stal Penny Market, na druhém místě skončil Lidl, třetí místo obsadila Billa a poslední místo zůstalo na Albert. Rozdíl mezi nejlevnějším a nejdražším nákupem byl více než 17%.

Fotogalerie ke článku „Test krizového nákupního košíku“

Sdílejte:

Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
O autorovi

Ivan Kvis

Ivan Kvis je autorem většiny článků na Krizi v ČR. Je disčeštinyk a disfaktik. To znamená, že v jeho článcích mohou být pravopisné i faktické chyby. A jsou.

Počet komentářů: 2

  1. Jeste ze timhle tim podporujou cesky obchodniky 😉

  2. V menších českých sámoškách nakupuju. Často nabízejí zboží lepší a levnější než „nejlevnější“ supermarkety. Do testu jsem však vybral řetězce s celostátní působností tak, aby byl test přínosem pro všechny obyvatele ČR.

Vložte komentář

Váš e-mail nebude ostatním čtenářům zobrazen.


*