iPhone 4. Ani ve snu!

Přestože jsou prodeje telefonů iPhone více než uspokojivé a kolem tohoto zařízení se vytvořila velmi početná komunita uživatelů, neusnul Apple na vavřínech. Podle všeho to vypadá, že nyní vybraným lidem vysílá interaktivní reklamu ve formě snů.

Reklama ve snu.

Možná vám to bude znít jako sci-fi, ale kdo jiný může s touto formou reklamy přijít, než Apple. Apple dal světu  iPhone – první skutečně funkční dotykový telefon, což bylo, a pro některé jeho konkurenty stále sci-fi je .

Ve světě, ale v poslední době i u nás, se objevilo mnoho případů lidí, kteří zažili něco hodně zvláštního. Zdálo se jim o iPhone 4.

Profil reklamou ve snu oslovených lidí.

Na vzorku 99 lidí, kterým se záhadně zdálo i iPhone 4, jsme vytvořili profil snem nejčastěji oslovovaného typu potencionálního zákazníka.

1. majitel jiné značky telefonu.

Ve všech případech se jednalo o majitele jiné značky telefonu. Ani jednou nebyl reklamou ve snu osloven majitel staršího modelu iPhone. To si vysvětlujeme tím, že stávající majitelé si nový iPhone 4 pořídí mezi prvními. Nemohou přece riskovat posměšky ostatních uživatelů iPhone, že nemají 30.000 (nebo kolik bude u nás stát) na nový iPhone 4.

2. člověk s vyššími příjmy

To je logické.

3. člověk, který vyžaduje multitasking

To už je nyní také logické.

Očitý svědek snu o iPhone 4 vypovídá.

Podařilo se nám kontaktovat člověka, který zažil propagační sen na vlastní mozek.

Doslovný přepis jeho vyrávění o jeho snu

„Byl to prostě mazec! V tom snu jsem byl majitelem iPhone 4, ale nový funkce uvnitř byly zamezený až do září, kdy vyjde oficiálně. Normálně když jsi se podíval na menu v iPhonu, tak ikonky nových služeb nebo funkcí byly světlejší a nešlo na ně kliknout. Děsně živej sen.“

Na dotaz, jestli si ho na základě této reklamy koupí, řekl: „Pokud se mi už o něm díky tomu nebude nikdy zdát, tak ano“.

Můžete si také všimnout, jak snový reklamní interaktivní spot rafinovaně napíná zvědavost potencionálního kupce, když mu nedovolí vyzkoušet nové snové funkce nového iPhone 4.

Tato reklamní kampaň je tak dokonalá, že překonat by ji mohl pouze televizní spot ve formě: iPhone 4 ta ta ta ta… a to kdoví jestli.

Jak to Apple dělá?

To bohužel žádný námi oslovený odborník na bezdrátový přenos nevěděl. Všichni se však shodli na tom, že něco zvláštního zřejmě vyvíjel takzvaný Apple „anténový“ tým, kterému už posléze nezbyl čas na vývoj funkční antény v samotném iPhone 4.

Anketa

Zdálo se vám o iPhone 4?

Nahrávání ... Nahrávání ...


Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
O autorovi

Ivan Kvis

Ivan Kvis je autorem většiny článků na Krizi v ČR. Je disčeštinyk a disfaktik. To znamená, že v jeho článcích mohou být pravopisné i faktické chyby. A jsou.

Vložte komentář

Váš e-mail nebude ostatním čtenářům zobrazen.

*