Chceme zrušit krizi. Nová skupina na Facebooku.

Krize je stále silnější.

I přes četná ujištění ekonomických odborníků z počátku tohoto roku, že krize v září odezní, je ekonomická krize, bohužel, stále tady. A navíc silnější, než kdykoliv předtím.

Síla krize je 4 kvis.

Jestliže v únoru 2009 byla síla krize na krizoměru podle Kvise jen 2 kvis, koncem září měla sílu 4 kvis, což je přibližně dvojnásobek.

Síla pěti miliónů lidí.

Ivan Kvis, přední český odborník na krize, se rozhodl proti krizi postavit 5.000.000 lidí. Takovou sílu už nemůže nikdo ignorovat.

Bude nás pět.

Chceme zrušit krizi – skupina na Facebooku.

Facebook je se svými třista miliony uživatelů největší sociální sítí na světě. Proto se Ivan Kvis rozhodl založit skupinu právě tady.

Skupina se jmenuje Chceme zrušit krizi a jejím cílem je získat 5.000.000 členů. Jakmile je získá, odjede delegace předem vybraných členů předat petici na hrad.

Ivan Kvis není sám.

Pro splnění tohoto náročného úkolu si  Ivan Kvis vybral tři spolupracovníky. Ty nejlepší.

Technickou stránku věci bude mít na starost internetový specialista a první uživatel Twitteru a Facebooku v České Republice.

Kulturou se bude v naší skupině zabývat jeden z našich nejlepších tanečníků.

Pro lepší image naší elitní skupiny jsme navíc angažovali předního českého golfistu.

Přidejte se.

K požadovanému počtu 5.000.000 členů naší skupiny nám ještě pár nul chybí. Přidejte se i vy. Chci se stát členem skupiny Chceme zrušit krizi.


Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
O autorovi

Ivan Kvis

Ivan Kvis je autorem většiny článků na Krizi v ČR. Je disčeštinyk a disfaktik. To znamená, že v jeho článcích mohou být pravopisné i faktické chyby. A jsou.

Počet komentářů: 2

  1. Aha xD, díky tomu že fcb dosáhne v ČR 5 melounů uživatelů se zruší krize, tak to jo. 😀 xD

  2. Máš pravdu, 5 melounů fungovat nebude. Podle nejnovějších výpočtů odborníků z Krize v ČR bude potřeba nejméně 5.5 mega.

Vložte komentář

Váš e-mail nebude ostatním čtenářům zobrazen.

*