Přepravní společnost PPL mě hodně naštvala

Až dodnes jsem byl s PPL spokojený

Služeb přepravní společnosti PPL jsem využíval vždy rád. Pokud při objednávávání zboží z jakéhokoliv e-shopu byla možnost vybrat si doručení službou PPL, zvolil jsem ji. Dodání zboží bylo vždy bezproblémové.

Na základě těchto dlouhodobě dobrých zkušeností jsem se dnes rozhodl využít služeb PPL při odeslání obálky s dokumenty. A to jsem neměl dělat. Potřeboval jsem obdržet zpět adresátem potvrzený formulář o převzetí zásilky. Proto se mi velmi líbila možnost využít služby dokumenty zpět, kterou společnost PPL inzeruje na svém webu.

Odkaz na službu Dokumenty zpět: http://ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=64&art_id=30.

Dnes jsem byl s PPL velmi nespokojený

Přijel jsem tedy do depa PPL v Brně-Líšni a požadavek na odeslání obálky jsem přednesl pracovníkovi za přepážkou. Ten se tvářil, že o takové službě slyší poprvé. Když jsem se i přesto neměl k odchodu, zašel se zeptat svého nadřízeného do kanceláře. Člověk v kanceláři mu zřejmě existenci takové služby potvrdil a rovnou mu poradil, jak se mě zbavit. Zřejmě je poskytování této služby pro zaměstnance PPL nepříjemné a tím pádem i já, jako zákazník, který ji vyžaduje. Pracovník PPL tedy začal klást překážky a snažil se mi v odeslání zásilky zabránit.

Komunikace s pracovníkem PPL vypadala takto:

PPL: tuto službu poskytujeme jen našim zákazníkům

JÁ: chci se stát vaším zákazníkem

PPL: potřebujete IČ

JÁ: IČ mám

PPL: musíte podepsat smlouvu

JÁ: tužku mám

PPL: museli byste posílat velké objemy zásilek

JÁ: ano, posíláme hodně obálek

PPL: dnes už to podepsat nestihnete

JÁ: nashledanou

Na stránce PPL o podmínkách využití služby „Dokumenty zpět“ v tuto chvíli nic není. PPL by udělalo lépe, kdyby službu kterou poskytovat nechce raději ani nenabízelo, nebo alespoň překážky k jejímu využití na svém webu jasně uvedlo.


Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
O autorovi

Ivan Kvis

Ivan Kvis je autorem většiny článků na Krizi v ČR. Je disčeštinyk a disfaktik. To znamená, že v jeho článcích mohou být pravopisné i faktické chyby. A jsou.

Počet komentářů: 3

  1. tak z toho rozhovoru já nemužu… =D

  2. Také jsem býval se společností PPL spokojen a je to pro mě zklamání..Opravdu se službou „dokumenty zpět“ chlubí u všech druhů vnitrostátní balíkové přepravy!!

    Jsou to služby:

    Normální balík
    PPL soukromá adresa
    PPL expres+

    cituji z jejich webu : „možnost zaslat zásilku na dobírku nebo kombinace s produktem Dokumenty zpět (veškeré dokumenty, které musí být podepsány příjemcem a následně zaslány zpět na adresu zasílatele = vhodné např. pro smlouvy)“.

  3. Nakonec jsem to poslal Českou poštou službou EMS s dodejkou…

Vložte komentář

Váš e-mail nebude ostatním čtenářům zobrazen.

*