E-shopy mohou na krizi vydělat

Maloobchodní prodej kvůli krizi klesá.

Celková čísla maloobchodního prodeje jsou letos nižší a může za to probíhající ekonomická krize. Internetových obchodů se to však zatím dotýká jen minimálně. Je to tím, že lidé více zkoumají, kde nakoupí levněji a výhodněji.

Malé e-shopy krizi údajně nepřežijí.

Manažeři velkých e-shopů často šíří názor, že velké množství malých internetových obchodů krizi nepřežije. Částečně tento názor sdílím, ale hlavně v tom vidím jejich lhaní si do vlastní kapsy, protože velké e-shopy jsou ohroženy stejně jako ty malé. Dělit e-shopy na malé a velké je totiž naprostý nesmysl. E-shopy se dělí na dobré a špatné. Myslím si, že přežijí jen ty dobré bez ohledu na svou velikost.

Přežít krizi pomůže specializace a nové technologie.

Restrukturalizace menšího e-shopu bude mnohem rychlejší a efektivnější než jakákoliv změna obrovského molochu, kde po dlouhém úsilí často zjistí, že změna v podstatě ani možná není. Také zavádění nových technologií pro optimalizaci přístupů z vyhledávačů a chování zákazníků v e-shopu bude u menšího obchodu přinášet viditelné výsledky mnohem dříve.

Dobré e-shopy na krizi vydělají.

Dobře navržený a optimalizovaný e-shop se zajímavou nabídkou zboží na krizi vydělá. Lidé, pokud už se rozhodnou době krize něco koupit, každou korunu dvakrát obrátí než ji vydají. Podnikatelé se musí přizpůsobit a snížit náklady na prodej zboží na minimum. Cestou je e-shop, dobrý e-shop.

Další články k tématu:
Tvorba e-shopů a webů, konjunktura v době krize

Sdílejte:

Jak se vám líbí tento článek? Pět hvězdiček znamená, že hodně. Děkujeme za vaše hodnocení.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
O autorovi

Ivan Kvis

Ivan Kvis je autorem většiny článků na Krizi v ČR. Je disčeštinyk a disfaktik. To znamená, že v jeho článcích mohou být pravopisné i faktické chyby. A jsou.

Vložte komentář

Váš e-mail nebude ostatním čtenářům zobrazen.


*